tisdag 28 december 2010

Nyår...

...närmar sig med stormsteg och planeringen är i full gång. Robert jobbar hela helgen, fre-sön, så vi ska vara här hemma och fira tillsammans med 2 andra familjer. Kommer säkert bli både roligt och trevligt! Håller som bäst på att planera för maten. Trerätters är givet och jag har mailat lite förslag till de andra, ska bli spännande att få höra vad de tycker. Någon sorts lax kommer det i alla fall bli till varmrätt - är något alla kan äta så blir enklast så. Gott är det ju också! Till efterrätt lutar det åt mintchokladtårta. Ena familjen ska sova över så blir lite lyxigare form av frukost på lördagen och troligtvis utelek för barnen efter det. Kanske skidåkning...?
Nu ska jag ta och äta lite mellanmål innan jag gör mig iordning för att ta bussen till stan. Där ska jag och maken mötas på Katalin för lite god mat innan det är dags för konsert - Salem al Fakir! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar