måndag 19 november 2012

Ny vecka

Måndagar brukar ju vara riktigt jobbiga, i alla fall för mig. Men idag har varit en bra dag. Inte av någon speciell anledning egentligen. Så nej, inget nytt på jobbfronten, än... Men är ju inte allt för hoppfull att få kvar så har väl egentligen gett upp den tanken. Men börjar vänja mig vid det så bara köra på den här terminen sen ta jullov och sen ta nya tag, troligen på Lillvreten, dvs förskolan jag jobbade på i våras. Och som jag sagt tidigare så är ju det också bra, men efter de här månaderna så känner jag ju att det är i skolan jag vill vara, hur bra jag än trivdes på Lillvreten i våras.
Nog om det.

En anledning till min braiga känsla idag kan ju vara att jag bara jobbar må-tor den här veckan, dvs ledig på fredag. Vet ni vad jag ska göra då...ÅKA TILL GE-KÅS, ULLARED!
Japp blir lite rolig shopping i helgen :) Jag och mamma har bokat en bussresa fre-lör så behöver inte ens köra bil ner - skönt. Och så är det första gången jag ska gå där själv, utan barn och utan man - skönt det med :) Och med det menar jag ju inte att det ska bli skönt att slippa deras sällskap, för de är såklart goa och trevliga (för det mesta ;) ) alla tre, utan mer att det ska bli skönt att få strosa (stressa?!) runt där på egen hand, utan att behöva hålla koll på två bustjejer och ha en man som suckar när man lastar kundvagnen full... ;) Som ni kanske kan gissa så känner sig inte Robert lika lugn...



Annars i veckan så ska det väl bli lite träning (eller hur, Elin?!), skrivas färdigt inköpslista, bl.a. På söndag blir det sedan middag hemma hos goda vänner - trevligt!

Lite hur vår vecka (mest min då kanske ;) ) ser ut. Hoppas du får en härlig vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar