torsdag 15 augusti 2013

Fotbollslekis

Som mycket annat den här tiden så var det igår premiär för höstens fotbollslekis för Felizia. Jag har tjatat så mycket tidigare om hur jag tycker att det är, så det tänkte jag att ni ska få slippa för en gångs skull ... ;) (men det betyder ju inte för den skull att det blivit ett dugg bättre ... )
 
Felizia var laddad när vi åkte dit, men blev som vanligt lite blyg när det var dags att börja. Men hon deltog i allt och gjorde så gott hon kunde i alla övningar. Sen att hon inte är lika framåt och "bufflig" som många av de andra är en annan sak. Men gör egentligen inte så mycket, hellre så än att hon inte visar någon hänsyn eller respekt mot de andra i gruppen. Är tyvärr alldeles för många av de andra tjejerna (lika gamla som henne) i gruppen som beter sig på det viset :(
 
De inledde med två olika bollövningar


På slutet spelade de en liten minimatch
 
Felizia inledde som målvakt
 
Jazmine älskar att få åka med, och roade sig på sitt eget sätt :)


 
Har för mig att det är totalt 6 tillfällen nu i höst också. Får se om Felizia "växer in i det" och vill fortsätta även i vår eller inte. Man vet aldrig med den tjejen - hon gick ju på dans i våras och tyckte det var jättekul, men inte ville hon fortsätta i höst inte, var tvärnej varje gång jag frågade ...
 
Nästa måndag startar nästa höstaktivitet för Felizia - simskolan! Det ser hon verkligen fram emot :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar