torsdag 6 september 2012

Tränat

Efter jobbet idag for jag in till stan. Där mötte jag upp mamma på Friskis & Svettis för att träna lite, något jag inte gjort på typ 3 månader... Men gick helt okej faktiskt. Grundkonditionen är det inget fel på, styrkan ska vi däremot inte tala om. Hej o hå vad jobbigt det var. När roligare att springa och hoppa :-) Men bara att öva på så blir det ju bättre. Gäller bara att hålla igång nu också.
De har gratis prova-på på Friskis den här veckan (därav valet av plats) annars går jag på gymmet här i Storvreta. Har ett årskort där men det har ju inte blivit flitigt utnyttjat direkt...men många pengar kostade det. Kanske hör till saken att jag inte tycker det är så inbjudande där. Men verkar ha blivit lite bättre plus att de har startat upp lite nya pass. Så värt ett nytt försök!



I morgon är det äntligen fredag! På tiden kan man säga, den extra tiden på schemat börjar ta ut sin rätt nu... Har samtal med rektorn i morgon men tyvärr ser det inte alltför ljust ut vad gäller lättnat på mitt (o den andra idrottslärarens) schema... Han har ju utlovat kompensation iaf, får väl se hur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar