tisdag 19 november 2013

HEJA SVERIGE!!!

Hade tänkt träna i lördags eftermiddag, men hostan satte stopp. Hade tänkt träna på Xtravaganzas gym i morse innan jag började jobba, men hosta och värk i kroppen satte stopp. Jag som verkligen skulle komma igång nu - inte okej alls att kroppen strejkar då!! :(
Idag har jag dock känt mig något bättre, i alla fall fram till 15-tiden då började feberfrossan (men har ingen feber ... ) och värken i kroppen komma tillbaka. Hittade en flaska Mollipect hemma så hoppas det hjälper mot slemhostan i alla fall. Annars ska jag ringa vårdcentralen, jag lovar mamma!
Får se om kroppen tillåter lite coreträning i morgon kväll ... Annars satsar jag på Xtravaganza på torsdag efter jobbet. Eller både ock :) Ville inte ställa in någon mer planerad träning nu!!
 
Barnen är också förkylda, igen. Framförallt Jazmine, som är både snorig och hostig. Föga förvånande, eller hur ... :( Men men, bara de är friska om 2,5 vecka så kan det väl vara okej.
 
Några som inte ställer in varken träning eller matcher är herrlandslaget i fotboll - dags att börja tagga för viktigaste fotbollsmatchen på många många år (typ sedan 1994, eller så)!!
Inte för att jag tror att de kommer klara sig vidare. Men om de gör en lika bra match som i fredags så tycker jag att de kämpat och gjort vad de kan (förutom mål då iofs ... ). Men är väl skitsamma egentligen, är ju bara vinst som räknas. Om man ska vara ärlig.
 
Heja Sverige!!!
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar