tisdag 7 oktober 2014

Bad!

När jag kom hem från jobbet frågade Jazmine på en gång om hon fick duscha eller bada när Felizia var på innebandy. Ja, varför inte?
Sagt och gjort - efter middagen, när Robert och Felizia åkt till Vattholma, blev det bad och schamponering för lillskruttan :)
 


 
Hon var sååå nöjd över att ha hela badkaret för sig själv. "Mamma, nu får jag mycket plats att simma" och "Det var jättemycket bättre att bada själv, då kunde jag dyka. Fast jag kunde inte dyka mamma, det kan Felizia." var några av de saker hon sa under tiden/efteråt :)
Men om jag känner henne rätt så kommer hon vara minst lika nöjd över att få bada med storasyster nästa gång igen ... :)
 
Det hade gått bra för Felizia på innebandyn. De fick bl.a. spela matcher (5 min) på stor plan - bra träning inför poolspelet de ska vara med i om knappa 3 veckor.
 
Hoppas på roligare väder i morgon (varit grått och regnigt mest hela dagen)!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar