fredag 4 februari 2011

Helg!

Äntligen fredag! Den här veckan har känts hur lång som helst, legat en dag före hela tiden. Efter att ha varit vaken sedan 4 i morse börjar ögonen och kroppen kännas riktigt trötta nu men ska försöka hålla mig vaken ett tag till. Måste ju få i mig semlan vi köpte på Kvantum idag! Deras semlor är ju så underbart goda :-) Dagens middag bestod av hemmalagad pizza, mums! Dessvärre fick jag inte i mig så mycket.Känt mig lite halvrisig sen i eftermiddag men hoppas det beror på tröttheten och inte att jag håller på att bli sjuk. Ska ju till Stockholm i helgen så har absolut inte tid att bli sjuk! Ska få min födelsedagspresent från mamma - besök på Wallmans med 3-rätters middag och show! Passar på att sova kvar på hotell - längtar redan efter frukosten :-)
Hoppas på en skön helg och önskar er detsamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar