fredag 25 februari 2011

Lugn vecka

Så var det fredag igen, härligt! Men kan inte direkt påstå att jag har slitit ut mig på jobbet denna vecka. Haft många sportlovslediga barn så varit lugna gatan. Men har ju inte fått någon sovmorgon för det så kommande lördagsmorgon är varmt välkommen, bara hoppas Felizia är lika sovmorgonssugen som jag...
Igår tittade vi på film på jobbet på förmiddagen och fikade fruktsallad med glass och chokladmuffins till mellanmål. Idag hade vi fredagsmys hela dagen :-) Hade bara fyra barn så Felizia fick följa med. På förmiddagen tog vi bl.a fram studsmatta, rockring, m.m. och på vilan blev det film och popcorn :-) Nästa vecka blir det nog full fart igen, som vanligt. Ska faktiskt bli lite skönt med vardag igen, lätt att man slöar till när det är lugnt. På tisdag får jag dessutom en ny kollega (som ska ersätta mig under kommande föräldraledighet), spännande. Men känner ju henne rätt väl, om man säger så ;-)

Trevlig fredagkväll!

1 kommentar:

  1. Vi hade tre barn av 20 igår. Men jag var inte där, hemma med sjuk Milo. Men visst är det skönt med sånna dagar ibland, men det skulle vara tråkigt om det alltid var så!

    SvaraRadera