söndag 6 februari 2011

Host host host!

Så var det min tur. Att bli sjuk alltså. Kände lite igår, var trött och hade lite hosta. När jag vaknade imorse var det värre. Hade fått en hosta som satt långt ner och gjorde ont. Trots att jag sovit hyfsat har jag varit trött hela dagen. Blev en kort runda på stan i Stockholm innan vi tog tåget hem. Kom hem strax efter halv tre och la mig direkt i soffan och där har jag legat sedan dess med jobbig hosta, värk i kroppen och ont i luftrören när jag andas... Lagom kul med andra ord! Eller inte. Bara hoppas det blir bättre till imorn! Typiskt att jag ska bli sjuk nu när övriga i familjen mer eller mindre har blivit friska.
Skriver mer om Stockholmsresan och Wallmansbesöket i morgon när jag förhoppningsvis är lite piggare.

1 kommentar:

  1. Jo, det måste vara från förskolan hon har blivit smittad. I fredags var det endast 4 barn från hennes enhet. resten låg i magsjuka, så det är nog troligt att smittan är därifrån. Men som tur är så var den lindrig. Det tackar jag för :). Hur är det med er sjuka?....KRAM

    SvaraRadera