måndag 13 maj 2013

Då var veckan igång

Varit en "vanlig" jobb-/förskoledag för oss alla tre - Robert har slitit på Arlanda (dubbelt upp dessutom då kollegan hans blir 2-barnspappa precis när som helst -Lycka till!), jag har kämpat med mina goa elever i både matematik och idrott samt haft ett par utvecklingssamtal, och tjejerna har lekt för fullt och haft det roligt på förskolan.
Nu på kvällen tog jag mig i kragen och åkte iväg på ett cirkelfyspass på gymmet - känns ju bra efteråt i alla fall :)

 
Lite grann så som veckan kommer fortsätta (inte träning varje dag, men förhoppnigsvis någon mer gång i alla fall...). Sedan så har vi ju Felizias aktiviteter - fotbollslekis på onsdag, ridning på lördag och dans på söndag. Räcker bra det :)
 
Köpte en massa uteblommor när vi var i stan igår så måste försöka hitta tid att plantera också... Jaja det löser sig nog.
Måste baka något till mitt arbetslagsmöte på torsdag också. Kanske hinner i morgon... De andra i mitt arbetslag brukar alla köpa fika men det känns ju så tråkigt, mycket mysigare (och godare!) med hembakat :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar