söndag 3 juli 2011

Minisemester

Idag är sista dagen för Felizia här på landet, i morgon far vi in till Göteborg där hotellövernattningar väntar. Ska bli sååå skönt att ha dusch på rummet, för att inte tala om frukostbuffén :-)
Jag, Robert och Jazmine ska bo på hotell två nätter medan Felizia ska bo med mormor på ett annat hotell i tre nätter innan de tar tåget hem till Uppsala.
I morgon, måndag blir det besök på Liseberg. :-) Får se om jag och Robert vågar oss på deras nya fritt fall...
Felizia kommer nog åka "tåget" (Rabalder), Grodorna, Kaninbåtarna, bl.a.
Vi hoppas på bra väder!

Full fart i kaffekopp på Liseberg förra året
På tisdag blir det nog en tur på stan och vagnpromenader. Skiner solen kanske det blir en båttur någon stans...
Mamma och Felizia ska bl.a. gå på Universeum och besöka Slottsskogen under sina dagar på egen hand i Göteborg.
Onsdagen ska vi tillbringa på GeKås i Ullared, ett måste varje sommar :-)
Ska försöka knåpa ihop en shoppinglista, får se om jag kommer att följa den...känner jag mig själv rätt så lär det hamna en hel del i vagnen som inte står på listan ;-)
Efter shoppingbesöket tar vi bilen tillbaka hit till Alingsås och stannar här över helgen.
Blir det ingen mobilbloggning så blir nog nästa inlägg först på torsdag.

Ha det bra, kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar