torsdag 8 november 2012

En vanlig torsdag, typ

Idag har väl det mesta varit som vanligt, iaf för att vara den här veckan - jag har jobbat, Felizia har varit på förskolan, Jazmine har haft sin sämsta dag och Robert har vabbat.
Vad gäller Jazmine så hade hon en helt ok natt och sov ganska bra. I morse var hon gnällig och hängig igen, något som höll i sig hela dagen. Hon har mest sovit idag, fick i sig en smörgås och lite russin på eftermiddagen, men det var inte helt frivilligt. När jag kom hem vid 17.30 så hade Robert nyss tempat henne - 40,8 grader... Efter lite ipren så sjönk den till knappa 39 och hon lyckades få i sig lite nudlar och harikåer till middag, fläskfilégrytan ratade hon dock. Men alltid något :)

Har haft fullt upp med skriftliga omdömen för alla mina elever samt planering av gårdagens friluftsdag vilket gjort att jag suttit kvar på jobbet till 16.30-17 på dagarna de senaste veckorna. Idag struntade jag i allt vad omdömen heter och åkte till gymmet direkt när jag slutade - skönt att svettas lite :)

Nu är det dags för Hela Sverige bakar - heja Ronnie!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar