torsdag 1 november 2012

Förskolebesök

Efter 3 låååånga studiedagar har jag nu ledigt tor-fre (ja lör-sön oxå, men det är ju som vanligt) - skönt! Inte för att jag egentligen har tid att vara ledig, men ska ägna dagtiden åt barnen så får det bli lite jobb på kvällarna. Skönt när alla omdömen är klara...!

Idag for jag och barnen in till stan. Där blev det först en snabblunch och lite fikainköp på Gränby C, innan vi for vidare till förskolan i Årsta där jag jobbade innan jag började i Storvreta.

 
 
På Kamomillen tog vi en långfika i personalrummet - trevligt att prata med gamla kollegor :) Kommit en del nya också sedan jag slutade, de verkade också trevliga :)
 
Innan vi åkte hem gick vi in på en av avdelningarna så Felizia och Jazmine fick leka lite.
 




"Gå själv"
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar