tisdag 11 december 2012

provar

Hoppas jag löst bildproblemet nu. Har läst att andra bloggare här på blogspot har haft samma problem, så tog mig tid att leta upp svaren de fått/lämnat om hur de löste det hela. Så tack Linda, Maggan och Maria - hoppas det ska funka nu :)
 
Eftersom det ändå inte funkat med bilder så har jag inte bloggat på läääänge nu och heller inte fört över bilder till datorn, så provbilderna får bli på lite av det jag shoppade på Gekås :)
 
Till Felizia

Till Jazmine
 
Till hemmet/oss
 
Blev även en del kläder till mig och så lite julklappar.
 
Hoppas jag ska komma igång med bloggandet nu igen, känns bara lite krångligt att behöva hålla på med ett program till innan man kan få över bilderna till bloggen... Linda, finns det inget annat sätt (nu gör jag som Maria skrev som tips till Maggan - förminskar i Paint)?
 
Dags att sova snart kanske, har ju varit hemma och vabbat med Jazmine i två dagar så inte jobbat sedan i fredags, men i morgon är det dags att stiga upp vid 5 igen. Återstår att se hur igensnöad vägen till jobbet är...

1 kommentar:

  1. Jag har köpt till utrymme för länge sedan. Så jag har inte haft problem på länge. Det är nog det du måste göra om du inte vill minska bilderna.

    Fin fin shopping :). Och krya på dig J och hoppas F är frisk.

    KRAM

    SvaraRadera