måndag 21 mars 2011

Cykelpremiär!!!

I morse tog jag och Felizia cykeln till förskolan (och såklart till jobbet sen) - hur underbart som helst! :-) Dels för att det börjar bli jobbigt att gå och dels för att det ju både går fortare och är smidigare. Felizia tyckte också det var skönt att åka cykel i stället för vagn. Men hon vill gärna cykla själv snart också... Gick ju sååå mycket fortare att komma hem på em också :-)
Men kondisen är ju inte direkt vad den borde vara...och magen var lite ivägen men allt det vägdes över av friheten och känslan av att kunna cykla!

Igår var det 1 månad kvar till bf! Men får ju gärna gå fortare... Idag har det tryckt och spänt i princip hela dagen. Börjar fundera på om bebis kommer åt någon nerv ungefär mitt på magen för gör riktigt ont. :-(
Annars har dagen varit helt okej. Felizia kom upp redan vid 6 så vi hann äta frukost tillsammans (hon äter på förskolan när jag lämnar) och vi båda var på gott humör :-)
Var ute till 7.30-10 på jobbet - härligt! Men när vi kommit in infann sig segheten... Men arbetsdagen i det stora hela flöt på ganska bra. Fick ju tårta och kaka :-)

Får se om jag orkar vara uppe till 22 eller om jag somnar före "En unge i minuten".

1 kommentar:

  1. Tack!
    Hur mår du då? Orkar du jobba 100%?
    Härligt med cykelpremiär! Idag var det så skönt ute, hade gärna cyklat å hämtat på förskolan om jag inte hade varit sjuk.
    Kram

    SvaraRadera