lördag 5 mars 2011

Slut!

Nu strejkar hela min kropp (mest rygg, ben, fötter och mage/bebis). Bakat och fixat mest hela dagen (känns det som, men har blivit ett par pauser i alla fall). Solen har ju strålat så fint idag så på eftermiddagen bestämde vi oss för att ta en skön promenad. Men tji fick vi! Lagom till vi gav oss ut så försvann solen, några snöflingor föll och det blåste halv storm... Men blev i alla fall en tur till affären.

Robert och Felizia har målat i klädkammaren. En bit kvar innan det är färdigt, dels pga av dålig (läs billig) färg som inte täcker ordentligt (lär väl få måla en 3-4 lager eller så...), dels pga klädstänger som levereras först på onsdag. Det jobbiga är vart alla grejer ska förvaras i morgon när släkt och vänner kommer för att fira Felizia. Behöver ju inte synas vilket kaos vi egentligen har här hemma just nu :-)

Någon som tittade på Andra chansen (Melodifestivalen)? Tittade lite då och då. De som gick vidare var väl helt okej. Kändes i alla fall bra att de i Love Generation inte gick vidare, de känns så plastiga och tillgjorda!

Nä nu är det nog sängdags så jag orkar med morgondagen!
God natt!

2 kommentarer:

  1. Ja, nu hoppas vi på att det inte bli några fler musbesök. Speciellt jobbigt när de har tagit sig in i huset.

    Både jag och Ilona känner oss pigga. Jag är bara så täppt och Ilona har lite hosta kvar. Så jag tror att vi inte är så smittsamma. För vi vill ju komma imorgon :).

    Eftersom vi handlade paket till Felizia idag så trodde Ilona att vi skulle åka till er idag. Vet inte hur många gånger jag har sagt "Imorgon". Men nu ser hon framemot tårta, "Kanske det blir jordgubbstårta?" Har hon sprungit runt här och sagt :). Men det blir nog massa gott som bjuds på.

    Vi ses imorgon. KRAM

    SvaraRadera
  2. Ja, visst har det varit mkt sjukdom hos oss. Tänk om man kunde slippa att vara sjuk nu i ett år!
    Kram

    SvaraRadera