söndag 21 oktober 2012

Kalas

Idag har vi varit på kalas hemma hos Molly som fyllt 3 år. Vi fick gott fika och barnen lekte. Jazmine verkar ha en förkärlek för trappor (säkert för att vi inte har någon och hon därför inte går upp och ner så ofta) så fick passa henne så hon inte gick upp/ner utan vuxen. Och det man inte får är ju alltid roligare... Men ingen olycka skedd iaf.




 
Efter kalaset åkte vi till IKEA. Efter att ha snurrat runt och letat parkering (och till slut hittat en :) ) så gick vi först till Skopunkten. Där blev det ett par "finstövlar" till Felizia (dvs inte förskolestövlar...) och ett par varmfodrade dito till mig.
Sen in på IKEA för lite middag. Hade egentligen inte så mycket på inköpslistan, typ sugrör..., men lite smått o gott hittar man ju alltid så blev lite ljus, matlådeburkar, möbeltassar. Och så passade vi på att titta lite bland julsakerna :) Både jag och Felizia var överens om att det är alldeles för lång tid kvar till jul, 2 månader liksom?! Men är nog bra så man hinner med allt som ska göras till dess (inte bara julstök utan allt annat också ;) )
 


 
Väl hemma igen så kunde jag bara konstatera att min skadade tå inte direkt blivit bättre av att ha hållit igång större delen av dagen :( Titta inte på bilderna nedan om ni har svårt för fötter/tår...
 
Av eller inte, ja det är frågan. Ont som faan gör den iaf :(


 
Blir nog eleverna som får göra mesta jobbet i morgon på lektionerna, tur att de är duktiga och kan, efter mina instruktioner, visa varandra hur olika övningar går till.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar