tisdag 9 oktober 2012

Shopping

Under måndag-onsdag den här veckan så är det klädmarknad i Fyris park. Är ett företag på plats som säljer ut kläder och en massa annat. Nytt alltså, inte begagnat. För många år sedan (typ 6) så var de (eller ett liknande företag) på Fyrishov och då fyndade jag och Robert diverse ytterkläder, underställ, m.m.

Idag blev det inte lika mycket inhandlat men köpte vinterjacka och -byxor till Felizia, mysiga vintervantar till mig, regnvantar till båda barnen, en piké och en finstickad tröja till Robert samt lite pysselgrejer till Felizia.
Om hela familjen hade varit i behov av alla möjliga ytterkläder, byxor, tröjor, underkäder, m.m. så hade man kunnat gjort stora fynd - det fanns allt möjligt!
Det jag köpte för 6 år sedan har hållit väldigt bra så kvaliteten kan det ju inte vara något fel på :-)


Jazmine vill också prova ;-)
 
 
Nu på kvällen har jag tagit veckans motionsrunda. Kände mig inte helt kurant i morse så rundan blev inte lika lång som förra veckan, men blev ändå 2 km powerwalk (dit och tillbaka) och 4,5 km i spåret. Hade drygt 1 min snabbare km.tid jämfört med förra veckan så var ju okej iaf . Men hade jag sprungit lika långt som då så hade nog snittiden varit en annan... ;-) Men nu ska vi inte jämföra :-)
I går var det 1 tim cirkelfys på gymmet och på tors el fre blir det ett "vanligt" gymbesök - så ser, för det mesta, mina träningsveckor ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar