tisdag 6 september 2011

Lugnt

Här har det inte hänt mycket idag. Jazmine har fått en ny vana, eller ovana kanske jag ska säga - hon kan bara sova i min famn. Hur djupt hon än verkar sova så vaknar hon alltid när man lägger ner henne (oavsett var). Och ska Robert försöka natta henne så skriker hon hysteriskt. Skoj...nej inte direkt.
I natt fick jag ligga ner och sova typ 2 timmar mellan 2.30-4.30, känns i rygg och nacke kan jag säga :-( För att inte tala om hur trött jag är.
Inte kan man ligga och dra sig på morgonen heller när Felizia ska iväg till förskolan.
Jazmine somnade på väg dit men vaknade strax innan vi var hemma igen, så ingen vila då heller. Hon somnade dock vid 11 så jag laupp henne på bröstet och vilade/halvsov jag också. Blev en timme iaf.

Blir inte direkt mycket gjort här hemma när hon är så här (missnöjd när man lägger/sätter henne någonstans)... Har iaf plockat i/ur diskmaskinen och satt igång en tvättmaskin. Lite dåligt samvete för det, men vad ska jag göra liksom...

Nu har hon precis somnat men får ju inte mycket för det...snart dags att gå och hämta Felizia vilket är lika med full fart igen...jaja vila får man väl göra en annan gång :-)

Bjuder på några Jazminebilder







2 kommentarer:

  1. Hon är så lik Robert =)
    Hoppas allt är bra med er!
    Felizia blev jätte fin i lugg!
    Kram Familjen sjukhus =)
    Karima Adam Léon och Ingo

    SvaraRadera
  2. Visst är hon! Men de är ju tydligen mest lika pappan första året, var lika med Felizia. Blir alltid lika förvånad när nån säger att Jazmine är lik mig (har bara hänt typ en gång, men iaf :-) ).
    Är nog bättre med oss än med er...hoppas verkligen lidandet är över för din del snart! Och att ni kommer iväg till Spanien som planerat.

    Kram!

    SvaraRadera