måndag 3 oktober 2011

En helt vanlig dag

Här har det inte hänt mycket idag. Inget annat än det vanliga i alla fall, dvs. väcka och göra i ordning Felizia för förskolan, gå iväg och lämna, hem igen, leka och gosa med Jazmine, få i mig och lilltjejen lite lunch, gå och hämta Felizia.
Eller något ovanligt hände iofs - Jazmine sov hela 2 timmar mellan 10.30-12.30, hon sover sällan mer än 30 minuter dagtid. Till och med jag hann med att vila :-)
Blev en maskin tvätt också. Och ett besök på biblioteket på väg hem från förskolan.
Före middagen tog jag och Jazmine en tur till Gränby C för lite matinköp.
Ja det var väl vår dag. Inte så spännande direkt...

För att liva upp inlägget lite bjuder jag på några bilder på en liten sötnos!


"Hm, vem är det som tittar på mig?"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar