måndag 24 oktober 2011

Lager 157

I torsdags hittade jag en ny favoritaffär - Lager 157 - som den dagen öppnade i Leklusts gamla lokaler på Kungsgatan. De har både barn-, herr- och damkläder till riktigt bra priser. Babykläder fanns bara med lite dyrare märken (SVEA, Lundmyr, Bondelid), om än till bättre priser än vanligt. Fanns en del fint men kände inte att hon var i sååå stort behov av kläder att jag var villig att betala dem pengarna. Så hon fick vara utan den här gången (men finns potentiella julklappar där...).
Till mig och Felizia blev det en del däremot :-)

Allt detta fick jag för en bit under 700 kr, helt okej :-)

Till mig blev det: halsduk och mössa...

2 par finstickade leggings, 5 par strumpor...

skinny jeans...

och en tunika.

Till Felizia blev det en tröja ullstrumpor.

Hon fick dessutom en svettisjacka och ett par mjukisbyxor men de plaggen var hon snabb att börja använda :-)

Medan jag stod i kö hittade Robert ett par mjukisbyxor till sig själv (han är inte så superförtjust i att kolla på kläder direkt...)

Allt det fick vi för under 1000-lappen! En affär helt i min smak - bra läge utanför stan men bra parkering, stort utbud och, framför allt, bra priser - I like!!!





1 kommentar:

  1. Låter bra! Jag cyklar förbi där varje dag men har inte varit in än. Men nu blev jag lite sugen efter att ha läst ditt inlägg! Alltid kul med nya affärer! Kram

    SvaraRadera