lördag 21 februari 2015

3 dagar kvar ...

Jaha så var det bara 3 dagar kvar till bf. Men har ju, som jag har skrivit tidigare, inga stora förhoppningar om att h*n ska titta ut just då (än mindre före det). Så är nog minst 5-7 dagar kvar, om inte mer. Men man kan ju hoppas att jag har fel - vi längtar efter lillhjärtat allihopa här hemma!
I min gravidapp kan man bl.a. läsa att "barnet är fullt utvecklat och kan nu lämna sin trygga tillvaro i livmodern" - hör du det, bebis?! ;)
 
Bilder från i torsdags - vecka 39+1

Hm, vad roliga ränder/mönster det blev på kläderna ...
 
Igår tog jag mig äntligen tid att plocka fram lådorna med småbebiskläder i förrådet. Så nu är de tvättade, har dock ingen byrå än att lägga de i ... Än mindre någon bra plats att ställa byrån på ;)  Men det löser sig alltid. Kanske blir en sväng in till stan imorgon eller på måndag.
Funderar på att packa väskan idag också. Ett par ombyten kläder till bebis är redan utvalda, sedan kanske Jazmine vill hjälpa mig att välja ut ytterligare ett (Felizia är hos en kompis).
 
Annars händer nog inte så mycket här hemma idag. Förutom att titta på längddamerna och -herrarna när de åker skiathlon i VM - hoppas på medalj!
Och så blir det såklart Melodifestivalen i kväll. Det är det enda Felizia pratar om nu för tiden, och det enda hon vill lyssna på - docklåten och "Groupie" är favoriterna ... Mina och Roberts favoriter var med i första omgången, men åkte tyvärr ut bägge två (Molly och "opera-Rikard" och "hon tjejen" - dåligt minne ;)  ). Får se hur kvällens bidrag låter.
 
Trevlig lördag på er! :)


2 kommentarer:

  1. Åh, så spännande får önska er lycka till. Hälsningar Lindas mamma

    SvaraRadera