fredag 23 oktober 2015

Mot Ge-kås, Ullared!

Snart dags att gå och lägga sig (och hoppas på att Winzton ger mig lite sömn i natt ... ), imorgon är det nämligen tidig uppstigning - Linda kommer och hämtar mig vid 7. Varför då? Jo för att vi ska till ... ULLARED!!
 
Bildresultat för gekås
 
Blir en massa shopping på Ge-Kås imorgon em och några timmar på söndag innan det är dags att åka tillbaka hemåt igen. Hoppas på att hitta de allra flesta julklapparna, men vi lär ju inte vara ensamma där den här helgen direkt ... Men men, vi är ju vana Ge-Kås-shoppare så det där med trängsel och kö är ju inte nytt för oss direkt, haha :)
 
Åker helt utan barn så blir första långa "bortavaron" från Winzton (två hela dagar och en natt). Kommer nog kännas konstigt när jag går och lägger mig imorgon kväll, men hoppas på att kunna sova gott ändå :)  Samma sak för lillhjärtat såklart, men han kommer ju säkert vakna några gånger. Hoppas i alla fall att han inte kommer att vara alltför "jobbig" mot Robert. Felizia och Jazmine ska sova hos mamma så de finns ju iaf ingen risk för att de väcks/hålls vakna av en ev. skrikande lillebror. Äh, det kommer nog gå bra :)
 
Jag ska försöka koppla bort tankarna på hur det går hemma och ägna mig åt:
shopping, shopping, shopping!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar