lördag 27 augusti 2011

Bilder från tor-fre

Igår tog vi en långpromenad för att leka med Alfons. De bor i andra änden av Storvreta så passade på att besöka en lekplats vi nog inte skulle ha hittat annars.
Den var lagom stor och fanns en hel del olika saker att välja att göra: gungor, sandlåda, stor klätterställning, linbana och stora ytor att röra sig på. Dessutom fanns skogen precis bredvid.
Felizia (och Alfons också skulle jag tro :-) ) hade superskoj och de lekte verkligen bra tillsammans - kul att se!
Tiden gick fort och helt plötsligt hade klockan passerat 16 (vi mötte upp vid ICA vid 13) och det var dags att börja bege sig hemåt.
Eftersom Felizia fick för sig att vakna redan strax efter 5 så var det en trött tjej jag skulle försöka få med mig hem. Det var både en och flera gånger som hon "strejkade" men strax efter 17 var vi hemma. Då var det toppen att Robert hade börjat med maten (jag hade visserligen ringt och bett honom om det ;-) ).
Det blev en lång promenad både dit och hem men det var det värt, kommer definitivt att gå dit fler gånger!






Och så lite bilder på några av inköpen från i torsdags (overallen och skorna ser ju ut som de nätbilder jag la ut tidigare så de har jag inte fotat):

Fodrade gummistövlar från Tretorn (Stadium) och fleecebyxor från Lindex

Fleecetröja och munkjacka från HM

Mjukisbyxor och strumpor från HM (till Jazmine)

I morgon blir det visst en tur till till Gränby C (inte mig emot :-D), denna gång med Linda och Ilona :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar