torsdag 13 mars 2014

En dag på jobbet

Jazmines förskola har haft stängt idag pga planeringsdag (även i morgon). Istället för att styra upp med barnvakt så fick hon vara med mig på jobbet, vilket uppskattades av eleverna :) Och av Jazmine också såklart.
Allt gick så bra så, trots en lite jobbig start på dagen då hon blev rejält förkyld under gårdagskvällen/natten, men det var en trött tjej jag åkte med därifrån.
 

Blev "lyxlunch" idag :)

Då orkade man springa ännu mer sen!
 
Efter jobbet åkte vi och handlade "godispåse"-innehåll till Felizias kalasgäster, bl.a. "Fina blommor" ville Jazmine ha, så vi köpte lite tulpaner också :)
Nu på kvällen har jag bakat lite igen (börjar faktiskt bli lite less nu ... ;) ) - ska bli lite skönt när den här helgen är över, så det blir lite lugnt på kalasfronten ett tag.
 
Trötta ögon nu, så blir en stunds mysvila i soffan innan sängen väntar. Hoppas Jazmine får en bättre natt än den senaste. Gosungen min, inte roligt när hon blir så dålig, speciellt inte nattetid :(
Vad gäller besöket på Samariterhemmet (barnspec) och medicinering så återkommer jag om det i ett senare inlägg.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar