fredag 18 november 2011

Fredag!

För oss är det egentligen inget speciellt med det, förutom det obligatoriska fredagsmyset då förstås. Jag menar jag är ju föräldraledig så dagarna är ganska lika (iaf tors-sön eftersom Felizia inte går på förskolan då) och den här helgen jobbar Robert så blir inget gemensamt soffhäng i alla fall. Så vår fredag-lördag var väl kanske tisdag och onsdag kväll.

Men lite extra känns det ändå. Kanske hänger kvar från när man fortfarande jobbade. Chips och läsk blir det ju faktiskt bara på fredagar (typ nästan i alla fall...de andra dagarna blir det annat smaskigt :-) ).
Och så är det ju Idol också. Men den här säsongen är en besvikelse, åtminstone för mig. Har tittat mer elle rmindre varje vecka men väntar fortfarande på det där lilla extra, att någon av deltagarna ska beröra på riktigt. Men de som är med i år är ju relativt unga så kanske beror på det, vad vet jag.
Men Molly har ju rösten i alla fall. Jaja, vi får se, de kanske tar sig.

Nu är det bara jag kvar uppe. Återstår att se hur länge. Jazmine har ju en förmåga att vakna när man minst anar det...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar