onsdag 16 november 2011

Liten sjukling och en annorlunda natt

Natten till igår samt hela gårdagen var Jazmine bökig, gnällig och ville mest bli buren, sitta/stå i knät, m.m. Och allra helst skulle hon vara hos mamma...
I natt fick vi nog svaret. Vid halv ett vaknade hon och var snorig. Hon fick näsdroppar...och blev helt hysterisk! Jag hade under kvällen fått ont i huvudet och när Jazmine låg bredvid och skrek så kände jag hur migränen kom krypande så jag var tvungen att gå därifrån (Robert "tog över"). Satt en stund i soffan innan jag tog en ipren och drack flera glas vatten. Då hörde jag att Felizia grät i sitt rum. Hon hade vaknat av Jazmines hysteriska skrik och kunde inte somna om (fullt förståligt). Så jag la mig bredvid henne. Innan vi somnade hörde jag att Jazmine höll på att somna hos Robert (hörs på hennes gnyende).
Vaknade upp en stund senare. Trodde inte jag hade sovit så länge men klockan i badrummet stod på 5.45! Smög in i sovrummet där Jazmine sov så sött på Roberts arm :-) Självklart vaknade hon strax efter att jag lagt mig men fick ju några timmars ostörd sömn i alla fall!
Och så har ju både Robert och Jazmine bevisat att de klarar sig utan mig :-)

Tempade henne före frukost och hon hade knappt 38, får se om det stiger under dagen. Snorig är hon i alla fall och är sådär svullen i ansiktet som man kan bli när man är lite sjuklig.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar