måndag 7 november 2011

Klippt var det här

Idag fick jag äntligen lite fason på mitt hår. Klippte ju mig kort i början av sommaren och jag trivs bra i kort hår men det är ju lite jobbigare att ha att göra med än med en längre frisyr. När det är relativt nyklippt är det ju inga större problem men när det växt ut lite så blir det mest att det bara hänger och är tungt (har ju så tjockt hår).

När jag klippte mig senast, för lite drygt 2 månader sen så ville jag börja spara ut igen så då klipptes det mest i nacken och på sidorna. Samma sak idag. Känns som det blev en bra frisyr som går att fixa lite med i väntan på att det växer ut lite mer.

Var hos en, för mig, ny frisör idag - Lena på Salong Luthagen, som jag varmt kan rekommendera. Lena hade sin äldsta son på mitt förra jobb, Kamomillens förskola så vi är lite småbekanta men har aldrig klippt mig hos henne förut.
Fick lite egentid, dvs tid utan barn, en ny, fräschare frisyr och en stunds "skitsnack" - tack Lena! :-)

Hade tänkt ta en bild på nya frisyren, men blev tyvärr inte av idag. Kanske imorgon... :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar