lördag 15 januari 2011

Klänningsjakt

Dagen har spenderats i Norrtälje tillsammans med Elin och Sandra. Vi var på jakt efter en brudklänning till min kära lillasyster som gifter sig i juni. Hon åkte dit i hopp om att få prova åtminstone en eller två klänningar (hon är så negativ vad gäller storlek) men när vi till slut var klara hade hon nog provat minst 10-15 klänningar... Och från att ha varit inne på en enkel (men fin!) klänning så blev hon "kär" i en klänning med långt släp och en massa broderier och pärlor på, det kan svänga fort :-) Efter att ha funderat lite så slutade det med att hon beställde en klänning hon inte ens provat, så kan det gå. Men hon har spanat in den här, modell 11111, vi får hoppas att den passar när den väl ska provas! :-)
Om jag inte redan var gift så hade jag lätt kunnat köpa med mig en klänning hem både till mig och till Felizia! Men Felizia kommer få ha fin klänning på sig i alla fall :-)

2 kommentarer:

  1. Ja, det var riktigt skönt att vi fick byta så snabbt! Första intrycket där var väldigt bra. Känns seriöst i jämförelse med det förra vi hade. Kram Maria

    SvaraRadera
  2. Har ju glömt att skriva grattis till bebis i magen!!! När är det dax?

    SvaraRadera