onsdag 5 januari 2011

Ledig!

Nu är jag och Felizia lediga i fyra dagar - härligt! Robert jobbar imorgon också men är sedan ledig fre-sön. Jag har visserligen bara jobbat tre dagar denna vecka och har det dessutom lugnt på jobbet, men ändå känner man sig trött. Är väl för att man har varit ledig av och till och inte riktigt har ställt om till "arbetstid" igen. Nästa vecka lär det bli andra bullar... då är de allra flesta barnen tillbaka på jobbet och det är femdagarsvecka. Men har planeringsdag nästa fredag så är bara fyra dagar på arbetsplatsen i alla fall.
Var en trött tjej som kom hem från förskolan idag. Just nu kämpar hon för att hålla sig vaken till maten är färdiglagad och uppäten, får väl se hur det går...

Själv hoppas jag på mer sömn i natt och i morgon än vad jag fick natten/morgonen som var. Hade svårt att ligga bekvämt och bebis i magen verkade inte tycka att det var natt = mycket buffar och sparkar... Blev sedan väckt 04.50 av två katter som hade en riktig fajt på vår altan, hej och hå vad de for runt! Som tur var låg det ingen skadad katt på altanen när jag vågade titta efter (när det varit tyst en stund). Snart middagsdags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar