torsdag 27 januari 2011

Lycka!

Slutade tidigt igår så tog bilen in till stan där gamla jobbet besöktes. Var så kul att träffa alla barn! Speciellt de yngre som jag fick många kramar av. Det roligaste var nog att två killar (2,5 resp 2) sken som solar när de såg mig :-) Saknar mina gosungar! Fick frågor och kommentarer om magen också, var några som tyckte det var spännande och inte kunde sluta titta och klappa.
Jag lovade att komma tillbaka snart, iaf innan bebisen kommer. Hejdåkramen och pussen jag fick av A värmer fortfarande!

Felizia var ledig från förskolan och hade lekbesök av Elise. De ses inte speciellt ofta men oj vad roligt de hade! Såg dem bara ett par minuter när jag var hem och vände men det var full fart och mycket skratt :-) Elise och hennes pappa hade tydligen stannat till efter 17 så blev en heldag. Hoppas det inte dröjer ett halvår till nästa lekdejt bara... ;-)

Idag är det mindre än 12 veckor kvar till bf! Full fart, precis som tidigare, ser inte riktigt fram emot när bebisen växt till sig ytterligare, känner på mig att det kommer göra ont då... Men men nedräkningen pågår :-)

Nu är det nog dags att sova, blir inte många timmar per natt så lika bra att göra sitt bästa för att få så mycket sovtid som möjligt. Imorn är det ju iaf fredag - härligt!
Gonatt!

1 kommentar:

  1. Vi är jättenöjda med Cosmon, den e lagom stor och jättesmidig att köra. Det som är lite jobbigt med en sån typ av vagn är att det är svårkört när det är mkt snö och gropigt som det är på vissa ställen nu. Men bara vägarna är plogade så funkar den prefekt på vintern oxå. Blir något lättare om man låser framhjulen vissa gånger. Så den rekommenderar jag!

    SvaraRadera