fredag 20 april 2012

Jobbesök

Den här veckan har bloggen fått stå lite åt sidan. Dels har det varit en lite jobbig vecka på jobbet, jag har känt mig trött och så har det varit lite att fixa med inför vår 60(30+30)-årsfest i morgon.

Men nu blir det ett litet inlägg i alla fall.

Felizia var med mig på jobbet idag. Dels för att hon har frågat om det förut och idag var en relativt lugn dag, och dels för att Robert lättare skulle kunna ro i land allt som var att göra med ett barn mindre.
Inget skojigt väder att ta sig iväg i i morse, tur att jag började 9 och de bestämde sig för att gå in strax före det :-)

Var lite trevande för Felizia att komma igång men till slut kunde hon leka utan att vara som en svans på mig. Hon lekte med familjeduplo, pärlade, lekte i kuddhörnan och lekte doktor, bl.a. I den sistnämnda leken fick jag ställa upp som patient. Det blev operation minsann, men nu mår jag bra igen :-)




Här hemma har Robert fixat med maten till imorgon, målat, hämtat extra bord och stolar. Och så tagit hand om Jazmine förstås :-)

Känns som det är dags att gå och lägga sig snart. Blir nog en lång dag i morgon och Jazmine lär ju inte ge oss någon sovmorgon direkt... Annars har hon sovit helt okej den här veckan. Bara en av nätterna hon har vaknat och behövt komma in till oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar