onsdag 4 april 2012

Snart ledigt

Ser fram emot ett par extra lediga dagar såhär i påsktider. Jobbar bara över lunch i morgon sen kommer Robert, Felizia och Jazmine och hämtar mig för färd in till stan. Där ska vi gå påskäggsorientering vid slottet. Elin och Valle ska också åka in så blir kul med lite sällskap :-)
När jag berättade för Felizia tidigare idag att man får korv med bröd, dricka, frukt och dessutom ett påskägg så blev hon överlycklig och slängde sig om halsen på mig. Så roligt att se hennes reaktioner ibland :-)

I morgon kväll blir det till att packa lite - åker till Alingsås ("landet") på fredag. Känns ju lagom kul när man sett hur vädret ska bli... Men bara att ta det lugnt så ska det förhoppningsvis gå bra. Tur att vi fortfarande har vinterdäcken på (skönt med dubbfria så man inte behöver känna stress inför sista-bytes-dagen).
Blir ingen lång visit utan åker hem på söndag. Roberts föräldrar är också där så blir kanske lite påskfirande i alla fall.

Känner jag mig själv rätt så blir det nog inget inlägg i morgon bitti så lika bra att säga det nu:

GLAD PÅSK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar