onsdag 6 februari 2013

Feber, igen... :(

Men den här gången är det, faktiskt, Felizias tur. Hoppas Jazmine slipper...
Felizia har inga andra symptom, dvs är inte snorig, hostig eller något sådant. Får väl se hur det utvecklar sig.
Hon hade själv kommit och sagt till Robert (de var lediga idag) att hon kände sig sjuk, och jodå lite feber hade hon ju då (37,9) och sedan steg den under em/kväll (38,8). Skruttungen!
Jazmine är fortfarande snorig och nyser mycket, men annars så...peppar, peppar...
Robert känner sig också lite förkyld, hoppas jag slipper!

Känns skönt att halva arbetsveckan har gått nu, börjar bli tunga ögon tidigt om kvällarna. Men inte så konstigt kanske, blir långa dagar på jobbet. Men sitter hellre kvar där istället för att ta hem en massa jobb. Lite jobbar jag hemma, men inte så mycket. Än...
Skrev halva, och inte drygt halva för har faktiskt 3 arbetsdagar kvar den här veckan. Är öppet hus på skolan på lördag så då jobbar vi ca 4 timmar. Som kompensation är vi lediga på måndag. Eller ja, de som inte ska på kurs då vill säga. Som jag ska... Men kommer få vara ledig en annan dag längre fram istället så känns okej ändå.

Idag har det tränats igen (i måndags också, då var jag på cirkelfys) - 2 ggr dessutom! Gymmet öppnar kl 6 några dagar i v och jag har upptäckt att det är ett bra sätt att vakna på, att träna tidigt :) Så blev drygt 1,5 timme på gymmet i morse och sen ett corepass nu på kvällen. Skön träning det där med core - är ju magen och ryggen jag vill stärka upp. Och så måste jag ju få med syrran, vilket är lättare om jag också går :) Hon tyckte faktiskt också att passet var bra så nu är det bara att hoppas att det fortsätter på någon bra tid (är bara extrapass just nu)!

Spanar lite på Sverige-Argentina (fotboll), men går ju lite sisådär, om man säger så...
Kanske bäst att gå och lägga sig istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar