onsdag 20 februari 2013

Lite av varje

Idag har vi varit lediga allihop, men hittade inte på något speciellt bara för det (måste man det...??). Jag var in till stan för tandläkarbesök på förmiddagen. Är drygt två och ett halvt år sedan jag var hos tandläkaren senast så var beredd på en massa "ojojoj" och "ajajaj", men icke. Fick istället beröm för min fina tandhälsa :) En liten plump i protokollet blev det dock - en gammal lagning (typ minst 15 år) har gått upp (inte första gången den lagningen gör det...) så har ett nytt besök inbokat om 1,5 månad. Det besöket kommer ju inte kosta gratis, som dagens besök (Let´s deal), även om det inte blir tokdyrt heller.
 
Medan jag var borta hade Robert röjt en del här hemma medan barnen lekt med både det ena och det andra.
De höll precis på att avsluta lunchen när jag kom hem och när Jazmine hade somnat ville Felizia dega. Det tog inte lång tid innan Jazmine vaknade och ville vara med, sova kan man väl göra någon annan gång... ;)



 
Resten av eftermiddagen ägnade vi bl.a. åt att rensa ut bland Jazmines leksaker (sådant hon växt ifrån/inte leker så mycket med längre) och urväxta kläder och Robert åkte med diverse skräp till sopstationen.
På kvällen blev det ett danspass på gymmet, börjar komma in i det lite men känns fortfarande som att man halvt skämmer ut sig... Men skam den som ger sig!
 
I morgon väntar lek med Ilona, Zion och Linda - kul det ska bli!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar