torsdag 3 juli 2014

Gulliga tjejer :)

Före middagen så tisslades och tasslades det inne i Felizias rum - efteråt så fick vi veta varför. Felizia hade hittat på att jag hade namnsdag idag så hon och Jazmine hade slagit in ett paket och så hade Felizia skrivit ett kort som satt på paketet
 
"NAMSTA TILL ANNA FRÅN FELIZIA JAZMINE"



Uppvaktningen fortsatte sedan med att Felizia lekte frisör och smyckade mitt hår med diadem, hårspännen, hårklämma och tofsar. Jag fick även halsband och armband :)
Gullunge!

 
 Felizia tyckte ju att hon gjort mig jättefin, men Jazmine sa att det var "fult", så Felizia gjorde en stoppskylt till henne:
 
"STOP NEJ SLUTA
AT DU FÅR ENTE SEJA FULT"
 
Påhittig tjej!
Det är först nu som hon har börjat skriva mer på egen hand, utan att någon skriver innan (så hon ser hur det stavas) eller ljudar, och då blir det ju lite som det låter - men är ju bara gulligt :)
 
Dagen idag har varit lite si och så annars - regnig och tråkig mestadels, och då blir ju orken därefter ... Och så har Jazmine fått feber också (knappa 39 grader). Men i morgon blir det roligare (oavsett väder) - först ska jag och Felizia hem till Linda, Ilona, Henrik och Zion för att leka lite och senare så ska jag ner på stan för att gå ut och äta med en kompis.
På lördag hoppas vi kunna börja så smått med altanen (i morgon ska vi först bli av med "gatstenen" och sedan åka in och köpa diverse material som behövs).
 
Trevlig helg!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar