söndag 3 april 2011

Buzzador - Lovefilm

Som jag skrivit tidigare så är jag med i en buzzadorkampanj för Lovefilm. I helgen har vi tittat på Up in the air och Snabba cash - helt gratis! Up in the air var väl inte världens bästa film direkt, lite enformig och långtråkig. Snabba cash var bra men var inge bra att ha läst boken före, inte för mig iaf. Brukar tycka så så var ju ingen nyhet egentligen... Men kan rekommendera filmen!

I buzzadorkampanjen får jag hem fyra filmer gratis (annars kostar det 99 kr) att titta på i en månad. Fick två nu och får två nya när jag skickat tillbaka dessa. Man får välja filmer själv genom att man lägger upp en lista på lovefilm.se. Filmerna får man ha till man tröttnar, inga förseningsavgifter.
Är du filmälskare så kanske Lovefilm är något för dig - du väljer själv film och den dimper ner i brevlådan ett par dagar efter beställningen.

Vill du prova på så har jag två presentkort att dela ut - hör av dig! Du får inte ha provat på Lovefilm tidigare.

Får se vilka filmer från listan som kommer nästa gång :-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar