söndag 24 april 2011

Vecka 40+4

Vad är det som gör min mage till en så härlig och gosig bostad...? Kan inte du därinne förstå att det är alldeles underbart försommarväder ute nu, jag lovar att det är så mycket skönare på utsidan! Tänk vad du missar - alla blomknoppar så håller på att slå ut, bladen på träd och buskar är på väg fram och det doftar härligt! Vi har också en alldeles underbar trädgård som måste vara helt perfekt att ligga och sova i (i en mysigt ombonad vagn, eller i mammas eller pappas famn). Är det matfrågan du funderar på så lovar jag att se till att du får den serverad så du blir nöjd (bara jag får sova lite emellanåt i alla fall).
Så passa på att komma ut och hälsa på innan vädret slår om, för då skulle jag kunna förstå att du hellre vill vara kvar på insidan.

Du är efterlängtad och kommer att bli älskad av hela din familj!
Och du, i morgon kommer storasyster hem och hon räknar liksom med att du ska vara här när hon kommer... Det är med andra ord lite bråttom!

Ses snart, hoppas jag :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar