torsdag 28 april 2011

Heja bebis...

Har nu gått över 8 dagar och börjar bli riktigt trött, både mentalt och fysiskt. Det jobbigaste är nästan alla som frågar och/eller kommenterar att det inte har kommit någon bebis (Nä, det syns väl! Annars skulle jag väl inte vara så här tjock fortfarande?!) - jag hör av mig på ett eller annat sätt när h*n har kommit, jag lovar! Så kan vi komma överens om att ni slutar fråga nu innan jag får ett raseriutbrott?

Felizia har varit på förskolan onsdag och torsdag, vilket hon tyckte var roligt! Hon cyklade dit båda dagarna och det gick undan kan jag lova. Kan ju säga att jag inte rörde mig lika fort... Igår hämtade Robert henne efter jobbet men idag hade jag lovat att komma med så hon kunde cykla hem också, vilket jag på sätt och vis ångrade... Har varit sååå trött hela dagen och det tog på krafterna att gå fram och tillbaka en gång till. Men när vi kom hem satte jag mig i solstolen en stund. Det var visserligen ganska så molnigt men skönt ändå :-)

Felizia har självklart badat i baljan i kväll igen :-)
Efter det åt vi glass. Jag och Robert hade färsk ananas till - mums! Robert hade nämligen läst att färsk ananas kan hjälpa förlossningen att komma igång...



1 kommentar:

  1. Grattis till lilla bebisen! Läste precis på Lindas blogg!
    Kram Maria

    SvaraRadera