söndag 17 april 2011

Härliga söndag!

Gissa om jag idag har varit lite sur över att känna mig som en valross och inte orka som vanliga människor! Har haft ett underbart väder men inte har jag kunnat vara ute i trädgården och pyssla som alla andra här i området... Har mest varit inne och grejat, bl.a. packat ner allt från hyllor och skrivbord i arbetsrummet, flyttat bokhylla + skrivbord till förrådet (där en del ska bli gäst-/arbetsrum) och bakat pollymuffins. Robert har fortsatt måla spjälsäng och bakat matbröd.
På eftermiddagen blev det dock en 1,5 timmes promenad i solen. Svettades till och med, men man ska väl inte klaga. På väg hem blev det en liten paus med glass och Ramlösa.
Håller vädret i sig imorn så ska jag nog lägga mig i solstolen med en bok, måste ju njuta av ledigheten så länge jag kan :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar