lördag 18 augusti 2012

Lekbesök

Medan jag var och jobbade igår så var Felizia hemma hos Ilona och lekte. De bor i Lövstalöt vilket ligger "vägg i vägg" med Bälinge, där jag jobbar nu, så passade ju perfekt att plocka upp henne på vägen hem (Robert lämnade på fm).

Felizia hade haft en bra dag hos familjen Birkelund - de hade varit i lekparken, grillat korv till lunch och lekt en hel del både inne och ute. Var en del att städa innan vi åkte hem... ;-)

Lånar lite bilder från Lindas blogg

Utelek i trädgården




På väg till lekparken

Felizia och Ilona bakade måååånga tårtor

Det blev alla möjliga smaker, bl.a. vanilj, coca cola, tomat, choklad och potatis. Vet inte riktigt om jag skulle vilja smaka på alla, men vem vet - kanske smakar smaskens med tomattårta :-)


Grillad korv till lunch

Varför alltid dessa miner? Kanske leker att hon är "Lilla My"? :-)

När jag kom så blev det lite fika ute på altanen

Sen satte tjejerna igång med att leta maskar (stackars Lindas och Henriks blommor...)


Sen tog jag och Felizia bussen in till stan och sedan tåget hem till Storvreta (efter hennes önskemål). Började såklart regna precis när vi gick till bussen men småsprang så klarade oss ganska hyfsat ändå.

Tack Ilona, Linda, Henrik och Zion för att ni tog hand om Felizia!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar