torsdag 1 december 2011

Hemresa

Så var det dags att åka hem. Ska bli skönt att komma hem till sin egen säng men annars vet jag inte. Jo förresten duschen också. Blir lite jobbigt i längden att tvätta håret i diskhon och tvätta kroppen med tvättlappar...

Förmiddagens stora projekt blir ju att få in allt i bilen och samtidigt ha lite sikt bakåt (iaf om jag ska köra, men tror jag har gjort en deal med Robert så han kör hela vägen :-) ).

Hoppas det inte blåser lika mycket hemma, här har det verkligen blåst varenda dag...

När vi kommer hem (läs i morgon) så blir det till att adventspynta. Kändes inte som så stor idé att göra det i torsdags, speciellt inte när vi ändå skulle vara borta en vecka. Men har plockat fram det mesta så borde gå snabbt i alla fall.

Helgen blir annars så här:

Fredag: Jag fyller år, mamma kommer på besök, Robert jobbar
Lördag: Jag, Felizia och Jazmine åker till Nils, Molly och Moa för lek, Robert jobbar
Söndag: Robert jobbar, vi andra har inget speciellt planerat.

Nä, dags att börja packa., jippie!!! Eller inte... ;-)

Felizia läser ur Jazmines kattbok




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar