tisdag 6 december 2011

Julpyssel

Ikväll var vi på julpysselkväll på Felizias förskola. Hon gjorde en smällkaramell, en pinntomte och åt korv och pepparkakor. Lek med bästa kompisen Julia blev det såklart också :-)



Jag och Jazmine kom lite senare till julpysslet än vad det var tänkt. Enbart pga vår skitbil... Eller rättare sagt dörrarna på den. När det varit lite fuktigt och sen frusit på så får dörrarna spel.
Jag och Jazmine hade varit på Gränby och handlat lite (blev bl.a. en ny klocka till mig, fick en massa bra presentkort när jag fyllde år) och skulle bara hem för att packa in matvarorna innan vi skulle gå till förskolan. Men det tog 40 (!) minuter från det att jag startade bilen till alla dörrar var stängda ordentligt så det gick att åka iväg... Gissa om jag var arg! Och less!
Robert har sagt att han ska gå in/ur genom någon av bakdörrarna när han ska till jobbet imorgon, de gick i alla fall att stänga ordentligt idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar