lördag 23 juni 2012

Midsommarhelg



Har haft en trevlig midommarhelg, jag och familjen. Tyvärr så samarbetar inte fotoprogrammet med mig så kan inte bjuda på några bilder idag, gör nytt försök i morgon

I går var jag och Felizia till Vattholma där vi hjälpte syster/moster med ponnyridning. Efter att ha varit hem för ombyte och hämtning av Robert och Jazmine så åkte vi ut till Ängeby. Där hade vi en mycket trevlig kväll/förnatt (kom hem strax efter halv 1...) med familjerna Öhman, Engman/Sahlström, Birkelund och Söderström. Barnen hoppade studsmatta, det var föräldra/barn-stafett vi grillade, m.m.

Idag har vi haft besök av min mamma och storebror. Vi har fikat, grillat, fikat igen :-) och lekt. Felizia lärde sig en massa skojigt av Tomas, bl.a. några experiment och diverse roliga saker man kan göra med papper.

Vi har även börjat röja i hallen. Alla möbler, m.m. är borta och Robert har rivit alla taklister. Imorgon ryker taket... Mitt på dagen blir det dock paus för 1-årskalas hos Léon :-)

Återkommer med bilder från helgen så fort programmet samarbetar igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar