tisdag 12 juni 2012

Påskrivet, inlämnat och klart!



I höst kommer jag att vara tjänstledig från min förskollärartjänst för att istället pendla till Bälinge skola. Där ska jag vara idrottslärare för skolår 1-6 samt undervisa i en 1:a eller 2:a en dag i veckan - spännande!
Allt har egentligen varit klart sen en tid tillbaka men nu känns det mer på riktigt. Var nämligen där och hälsade på igår. Fick då gå runt och titta på skolan, träffa några blivande kollegor och fick lite info.

Nu återstår 2,5 veckas jobb på Lillvreten innan jag har 5 veckors ledighet för att den 8 augusti börja ute i Bälinge.

Jag trivs jättebra på Lillvreten och kommer att sakna barnen och kollegorna, men kände att jag måste följa magkänslan - det är ju trots allt idrottslärare jag är utbildad till och som det jag inledde min lärarkarriär.
Men kanske är tillbaka på Lillvreten i januari igen, om inget annat dyker upp... :-)

2 kommentarer: