torsdag 7 juni 2012

Nyklippt

Äntligen har jag varit hos Lena i Luthagen och fått håret klippt. Blev ju egentligen inte som jag tänkt från början men är nöjd ändå (som vanligt) :-)
Har ganska länge tönkt spara ut lite och har längtat efter att kunna sätta upp håret igen. Men blev en lite kortare frisyr ändå (Robert suckade lite... hihi), vilket faktiskt känns bra. Hur mycket jag än tänker att jag ska spara ut så verkar det inte bli så :-)
Men trivs bra med lite kortare. I alla fall när det är fixat och fint, inte lika skojsigt på morgnarna när man måste ägna mer tid än jag egentligen har (Lena, jag vet att du säger att man inte behöver göra så mycket, men tar ju ändå en massa tid... ;-) )

Såhär blev det
(inga vidare bra bilder, tyvärr, men man ser ju ungefär iaf)


Hänn även med både fika och lite "skitsnack" med Lena, alltid lika trevligt! Tack Lena :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar