tisdag 11 september 2012

Träningsvärk

Ja det kan man lugnt säga att jag har, och inte lär det kännas mindre de närmaste dagarna... Men då känns det ju att man har tränat i alla fall! Och hur otränad man är... Men ska försöka få in 2-3 pass i veckan så förhoppningsvis blir man lite mer vältränad (jag sa alltså liiiite) fram mot slutet av året.

Anledningen till träningsvärken är det cirkelfyspass jag var på igår. Jobbigt! Men åh så roligt! Mot slutet var jag rätt så slut men kändes bra i kroppen efteråt.
Inte tog jag det lugnt idag heller. Nejdå var skoljogg på jobbet och har sammanlagt en dryg mil i kroppen nu. Känner mig trött i hela kroppen men det kan det nog vara värt :-) Säger jag nu i alla fall, låter kanske inte riktigt lika muntert i morgon... ;-)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar