söndag 17 mars 2013

Första tanden tappad!

Den har varit lös ganska länge, drygt 2 veckor, och nu är den äntligen tappad - den första tanden!
 

 
Felizia och Robert hjälptes åt att snurra och vicka för att få den att lossna :)
 
De är inte stora de där mjölktänderna
 
Tidigare idag var det dans för Felizia. Robert och Jazmine var uppe på Gränby C och handlade under tiden, och jag och Felizia tog en promenad dit efter dansen. Härligt väder att promenera i!
 
 
En kort stund efter att vi kommit hem tog jag bilen till Bälinge. Där fyndade jag ett fleecefodrat galonställ från Didrikssons till Jazmine som jag hittat på Blocket - 90 kr fick jag betala, helt okej!
 
Jazmine ville prova på en gång när jag kom hem :)

 
Vi gick iväg på husvisning en liten bit bort (men var inget för oss - ett rum för lite och ett minimalt duschrum (inte ens ett badkar alltså), men ganska fint annars). Felizia tyckte att vädret inbjöd till en cykeltur, årets första :)
 
 
I morgon är det jobb- och förskoledags igen. Känns lite mer inbjudande än efter förra helgen, som inte innehöll speciellt mycket vila. Den här helgen däremot har ju varit betydligt lugnare, och med det härliga, soliga vädret som varit så fylls man med lite extra energi!
 
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar