söndag 6 januari 2013

Imorgon är det dags

Idag har jag faktiskt känt mig helt okej. Bihålorna gör sig fortfarande påminda men jag har iaf inte behövt ligga i soffan hela dagen. Felizia har varit hemma hos Julia hela dagen så jag passade på att röja i hennes rum och garderober  - nu får alla nya grejer hon fick i julklapp plats!

Ja nu är det alltså slut på jullovet, iaf för min del - barnen är lediga till på torsdag (plan.dagar på förskolan mån-tis då de får vara med farmor och farfar, och på onsdag är Robert ledig), och imorgon är det dags för jobb igen. Måste komma ihåg att jag ska åka mot E4:an och sedan mot stan så jag inte hamnar i Bälinge av gammal vana. Skulle iofs vara trevligt för jag trivdes väldigt bra där, men tror nog att de på Liljefors vill att jag åker till dem istället :) Och så har jag beställt lunch hemma hos mamma, vilket ju blir lite långt bort om jag åker fel...
Spännande ska det bli hur som helst, med nytt ställe, hoppas det blir bra. Vi har också två planeringsdagar innan lektionerna börjar på onsdag, vilket känns bra, då får jag ett par dagar på mig att lära känna skolan och kollegorna. Men hade gärna haft en vecka så jag hann planera lektionerna också, speciellt matematiken. Men men nu är det som det är.
Antar att jag kommer att vara aaaaaningens trött i morgon kväll efter en heldag (slutar 16.30), kombinationen med bihåleinflammation gör ju inte det hela bättre heller...
 
En liiiiten bild på min nya arbetsplats


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar