måndag 1 juni 2015

Avslutning, mys och fest

I torsdags hade Jazmine sommaravslutning på förskolan. Lite väl tidigt kan jag ju tycka, det är ju liksom ett tag kvar på terminen ... men men så kan det ju vara ibland.
Vi hade tur med vädret så till vida att det var soligt, men blåste lite väl kyligt där på seneftermiddagen. Vi fikade lite, barnen lekte och så fick vi lyssna på ett sångframträdande av alla Diamantenbarn - alltid lika gulligt :)
 

 
 
Barnens egenframröstade låt - Groupie!



 
Knappt 3 veckor kvar, sedan blir det sommarledigt i 9 veckor!
 
I fredags kväll var det partaj både för mig och Felizia. Och så Winzton som fick vara med mig :)  För Felizias del så var det fredagsmys i stallet - en toppenkväll anordnad av Storvreta Ponnyklubb för alla medlemmar. De grillade korv, lekte lekar, åt popcorn och hade roligt tillsammans - Felizia var jättenöjd!
 
Storvreta Ponnyklubbs foto.
(bild lånad från Storvreta Ponnyklubbs facebooksida)
 
Jag och Winzton åkte till jobbet för att gå på personalfest - alltid lika roligt att träffa mina goa kollegor. Det var tema barnkalas - mitt bidrag var Winzton ;) , medan andra verkligen bjöd på sig själva och hade klätt ut sig och "spelade teater" - man fick sig många skratt :)
 
 
Vi blev bjudna på hamburgare och marängsviss

Lite olika lekar blev det under kvällen, bl.a. hela havet stormar

Vi fick fiska fiskdamm :)


Lite senare dansades det till låtar/filmer från Just dance


och sjöngs karaoke



 
Jag, och Winzton, tackar mina härliga kollegor för en trevlig kväll - speciellt mitt arbetslag som anordnade det hela! :)
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar